Nie ja tu jestem najważniejszy. Tylko sprzątam, przygotowuję teren. Idę przed Jezusem do miejsc, gdzie On sam niebawem zamierza pójść. To nie moje rozważanie porusza ludzi. (Marcin Jakimowicz, "Pełne zanurzenie")

piątek, 11 kwietnia 2014

Rekolekcje w necie

Wielki Post zbliża się dużymi krokami do końca, a ja jakoś nie miałem czasu na rekolekcje. Te parafialne - hmm, wczoraj się skończyły. Sądząc po niedzielnej homilii - całkiem w porządku, ale nie miałem jak być.

Dlatego poniżej moja autorska lista ciekawych rekolekcji do posłuchania/obejrzenia w necie. Takie naprawdę fajne - ludzi, którzy mają coś do powiedzenia:
Życzę każdemu - w tym sobie - żeby dobrze przeżyć te swoje rekolekcje, jakie by one nie były, nawet w tym codziennym bieganiu. 

Z kolei od wczoraj - wraz z nowym (format!) TP wpadła mi w ręce książeczka z medytacjami via dolorosa ks. Adama Bonieckiego. Heh, no piękne - proste, krótkie i mocne. Tak, jak lubię. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz