Nie ja tu jestem najważniejszy. Tylko sprzątam, przygotowuję teren. Idę przed Jezusem do miejsc, gdzie On sam niebawem zamierza pójść. To nie moje rozważanie porusza ludzi. (Marcin Jakimowicz, "Pełne zanurzenie")

środa, 6 stycznia 2016

niedowiarstwomoje.pl


Przychodzi taki moment, kiedy pewne rzeczy trzeba zmienić - i dla mnie on właśnie nadszedł. Decyzja była trudna, pisałem tutaj przeszło 5 lat. Ale trzeba i chcę się rozwijać, a przy tym uniezależnić. 

To ostatni wpis na blogu pod tym adresem - od dzisiaj zapraszam na  niedowiarstwomoje.pl - własny serwer i domena, dla odmiany WordPress a nie Blogspot. 

Blog pozostaje, nie będę go kasował. Pozwoliłem sobie wysłać wiadomości o zmianie adresu do wszystkich osób obserwujących tego bloga.

Bardzo zachęcam do odwiedzania i czytania mnie w nowym miejscu!

Dziękuję pięknie wszystkim, którzy tutaj zaglądali, czytali i (sporadycznie) komentowali. Pamiętam o wszystkich w modlitwie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz