Nie ja tu jestem najważniejszy. Tylko sprzątam, przygotowuję teren. Idę przed Jezusem do miejsc, gdzie On sam niebawem zamierza pójść. To nie moje rozważanie porusza ludzi. (Marcin Jakimowicz, "Pełne zanurzenie")

wtorek, 17 lutego 2015

Against all odds

Z cyklu - piękna muzyka.

Poza tym, że kawałek po prostu uwielbiam i to od dawna (bo i do najnowszych nie należy), to ostatnio zastanawiałem się nad jego tekstem. I wychodzi mi, że bardzo pasuje do... modlitwy człowieka, który uświadamia sobie, że się pogubił - odszedł od Boga, pogubił Jego ślady, a tak naprawdę tylko On jest tym: "the only one who really knew me at all". Do którego tak często trudno jest wrócić, do którego się płacze, któremu tyle jest do powiedzenia. Kłania się św. Augustyn i jego prawda o tym, że dopóki człowiek nie odnajdzie się w Bogu, nie ma prawdziwego pokoju w sercu. 


I bonus - sprawa świeża, tegoroczny cover w/w kawałka, w wykonaniu LemOn i Agnieszki Chylińskiej. Z mojej strony - pozytywne zaskoczenie :)


Take a look at me now, 'cos there's just an empty space
But to wait for you, is all I can do and that's what I've got to face...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz