Nie ja tu jestem najważniejszy. Tylko sprzątam, przygotowuję teren. Idę przed Jezusem do miejsc, gdzie On sam niebawem zamierza pójść. To nie moje rozważanie porusza ludzi. (Marcin Jakimowicz, "Pełne zanurzenie")

piątek, 23 stycznia 2015

Blogowe porządki

Wreszcie jest troszkę czasu, więc robię porządki w linkach blogowych. 

I dziwnie tak jakoś, zniknęło baardzo dużo blogów - w tym takie jak kapelan68.net czyli blog x Tomasza Sękowskiego (pewnie dlatego, że jako proboszcz nie ma już czasu pisać, a szkoda). x Artur Stopka kilka miesięcy temu zamknął swój stukam.pl. Jeden blog usunąłem, bo autor - poza sprawami wiary - pisuje obecnie na różne inne, w tym polityczne, a tego jakoś nie chcę czytać. 

I tak się trochę też wzruszam - bo widzę, że nadal "wiszą" w sieci blogi, na których ostatni wpis jest z 2006 r. (blisko 9 lat!), a które swego czasu czytywałem dość często... Jest blog dziewczyny, która skończyła pisanie w momencie podjęcia decyzji o wstąpieniu do zakonu. Takie blogi zostawiam w linkach - na pamiątkę. 

Obserwacja na marginesie - sporo ludzi, poza tymi których blogi po prostu zniknęły, przenosi się na platformę blogową Deon.pl :) Co jeszcze ciekawsze - najfajniejsze znalezione jakiś czas temu blogi (o. Grzegorz Kramer, Hipster Katoliczka i inne) też są najczęściej na Deon.pl (uwaga - to nie jest lokowanie produktu). 

Każdy z nas wie, co ma w swojej głowie. Dla mnie czasami chwilą zachwytu jest moment, kiedy czytam myśli kogoś innego - i taka lampeczka się zapala, jak w kreskówce: wow, świetna myśl. Dlatego czytam - na ile mam czas i siłę - blogi, właśnie wiary dotyczące.

ps. Porządki nie dokończone - jako że coś się wysypało z mechanizmem Blogspota w pewnym momencie :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz